Friday, November 12, 2010

TEKAKKU-BENGKAK

SALAM n GOOD MORNING every1....

Hadoiiiii...da lame bebenor I x update laman sesawang nih...da bersawang sangat da kesian bucukbucuk I nih. Rindu dia...
Hari ni HARI JUMAAT, dah dua(2) ari dah tekak nih sakit. Semalam lepas keje I ajak CIK MAYA temankan pegi ke Klinik Komuniti untuk check up sakit ni.
Mulanya I ingatkn I kena sakit BEGUK..huhuhu tapi alhamdulillah cuma tekak ni je membengkak sikit. I pun terlupa nak tanya kat Dr. tu ape punca tekak ni boleh membengkak. huhuhu...gabra punya pasal kn. Itu baru tekak bengkak. Time malam, wak aiiii!!!! seksanye nak tidor sakit bangat!!!
Dr. tue cakap, kalo demam x sembuh sembuh..sakit tekak tue boleh jadi agak teruk jugak la. Sampai ada kes kena operate tekak 2...aiyokkkk ngerinye dengar. Dr. ade bekalkan I ubat antibiotik, paracetamol n ubat kumur.
huh!!! perit gila time nk kumur pagi tadi. Baunye euuwwww....x lalu rasa tapi I gagahkan jugak.
Skang ni pun dok controlcontrol tekak ni, perit je bila nak telan air liur, nak makan minum even nak bukak mulut luasluas pun sakit. Nak menangis rasa, perut lapar tapi x boley nak makan.
Satgi lunch, BEB n gangs ajak pegi makan kat SUP KETING. I nak makan bubur nasi je la.huhuhu sadisnye.

notakaki> Jagalah Tekak Anda. Kot sakit tekak slalu boley kurus I nih.

1 comment:

syaEYRA said...

yer mmg akn kurus. gue demam seminggu berat turun 3 kg. adussss