Monday, May 24, 2010

KENAPA???

KENAPA kita kenal???

KENAPA kita rapat???

KENAPA anda terlalu baik dengan saya???

KENAPA anda ambil berat tentang saya???

KENAPA anda sanggup melayan saya sampai ke pagi???

KENAPA anda sanggup bawak jer kemana saya nak pergi???

KENAPA anda sanggup temankan saya kala saya tinggal sorang???

KENAPA saya suka dengan anda??? APA yang ada pada anda pun saya tak tau yang buat saya tertarik pada anda???

Tapi KENAPA sekarang, bila saya dah berterus-terang menyukai anda…anda mula menjauhi saya. Anda dah tak datang jenguk saya.

APA salah saya??? Hanya kerana saya mengakui bahawasanya saya menyukai anda???

Maafkan saya andai cara saya meluahkan ini agak melampau. Hanya dengan ini dapat saya luahkan apa yang saya rasa. Saya tiada tempat mengadu tentang hati saya…hanya ini. Anda tau betapa sakitnya saya??? Anda tak sedar. Saya mencari kekuatan…

Apakah betul tindakan saya ini…???DAMNNN… Nyata sekarang,saya kehilangan anda…hilang SESEORANG yang saya suka dan mula saya sayang.

**THINKING OF U IS EASY,I DO IT EVERYDAY. MISSING U IS THE HEADACHE,THAT NEVER GOES AWAY.

Notakaki: tidak ada kena mengena samada yg hidup maupun yg tlah meninggal dunia.kekeke :)

No comments: