Thursday, May 20, 2010

????

BORINKKKK....pekataan paling sesuaii saat ni. Sepagi aku tak makan sedar2 da pukul 10a.m. Perut dah meragam mintak di isi. Sebelum 2 aku ada ajak ENCHEK DEAN teman, tapi hampeh. Dia diam ja.. So, aku ajak la CIK MIMMIE bersekali dengan MUMMY YAH.
Hampeh betul ENCHEK DEAN, aku da siap makan baru dia mesej. Huh!!! Terima kasih la pokcikkk..aku da siap makan pun. hahah...
Lunch time tadi, CIK MIMMIE ade kuar makan dengan PAK MUDA n group. Aku diajak sama. Tapi segan la, aku bukan terlibat pun dalam komuniti dorg. PAK MUDA belanja untuk team SUKAN yang mana jadi Urusetia PERTANDINGAN FUTSAL PERINGKAT AGENSI. Aku cuma p jadi penyokong ja...sampai burn la muka dan leher aku. Merah, pedih...adehhh
So, bila aku tak keluar ni, ni la kesempatan aku ambil tuk mengupdate blog ni...heheh.
Ermmm...perasan tak ape yang lain kt blog ni???
hehehe...yeahh, layout da lain... Ok x ???
Punyala aku dok explore satu2 benda alah ni...hai, jenuh jugak la. Al-maklum la aku bukan expert sangat benda2 ni. Merangkak jugak la.
Hai...dah pukul 3p.m ni...mana la cik kiah ni x masuk2 lagi...sakan aihhh. Mentang2 la yang bawak 2 BOSS masuk lambat ehh.

No comments: