Wednesday, June 22, 2011

I'M ADDICTED!!!!!


Waaaaaa........ketagihan yang melampau nih!!!!!!
Help...help...help!!!

Virus nih telah disebarkan oleh seorang gadis. Bila I dah dijebak kan ke kancah GAME nihhh. Before this I takdelah layan sangat gamegame nih. Tapi bila sekali dah sangkot hmmm sudahhhhh.....ketagih la pulak.
Adoiii laa. Jangkitan nih dah melarat ke CIK MIMMIE.....FAIZAL...
dok main kejarkejar level pulak...sape cepat...

Hihihih....kepada yang berminat bole la cari game nih kat internet.
Mesti layan laaaa.

Okey la......I nak sambung buat drawing cepatcepat. Bila dah siap drawing bole la sambung ketagihan nih... Tak nak orang opis nih kecoh pulak I tak buat keje nanti..
APE PUN TAK BOLEH!!!!!!!!!

 Tag------->         CIK MIMMIE *cepat kejar!!!!*
                               MAYA RUMAISA *nanti copy kat I*
                                 IRA *ko dah main lom game nih???*

notakaki> is listening HATIMU MILIKKU by NERA

5 comments:

syaEYRA said...

aku dah lama main game ni, kadang-kadang je main bila dah bosan gile2 baru main :)

Miss "L" said...

hehehe..kelakar kakak-kakak aku ni..

cheeqinlicious said...

waaaa..aku je yg br terjebak nih....adessss

miss intan said...

siapakah gadis itu?? haha

cheeqinlicious said...

dr gadis yg penuh kelembutan.....