Thursday, April 29, 2010

-M.A.L.A.M-

Salam.
Arini aku nk story-mory pasai keje gile yg aku slalu buat. Almost every weekend aku kene tinggal sensorg kt rumah sebab housemate aku ni rajin balik kmpung. (Si MAYA). Lagi sorg plak slalu spend time dengan dia punye CHENTA.(K.GNIE).
So, bila da dok sensorg kesunyian menyelubungi diri. Aku pun memenuhi la ruang sunyi 2 dengan aktiviti ntah papa. Antaranya tengok wayang la. hehehe...belum cukup gila 2...standad punya aktiviti.
Selalu yang jadi peneman setia aku tak lain tak bukan ialah ENCHEK DEAN. Di sebabkan weekend dia pun ada class, so SATURDAY NITE dia akn teman kn aku for a whole nite. ~aikkkk~.....jangan pikir bukanbukan ehhh.

Lepas je settle tengok wayang, kami tak terus balik....tp, kami akan merayap jadi kutu malam. Pusing-pusing ke KL. Tak pun kami pusing-pusing sampai ke Port DICKSON. Time kt PD 2, aku yang suggest pergi ke sana. Rindu nk main kt pantai. Sebab last aku main pasir kt pantai pun time kt T'GANU ari 2 pas2 x jumpa2 da pantai.hehehe kesiankn....maklumlah kt BANGI ni ape yang ada...
Sesampai kt sana, aku pun apa lagi terus la ke gigi pantai...bermain dengan ombak. Nyamannye rasa bermain di pantai di kala dinihari. Hahaha...(poyos je ayat aku ni). Kami melepak sampai pagi. Kesian dgn ENCHEK DEAN....melayan gila aku. Da puas main ombak, kami p tapau makan kt BANGI KOPITIAM. Ingatkan ada kat BANGI je.hehehhe...

Ade 1 malam tu aku dengan ENCHEK DEAN pegi melepak kat GENTING pun time2 dinihari jugak. Hujan pun baru reda time 2, memang sejuk sesgt. Nasib baik la aku pakai sweater so, tahan la sikit dan agak kesian dengan ENCHEK 2, hanya berbalutkn t-Shirt semata. Poor you darling...hehheheh. Kabus tebal menyelubungi kawasan....tp kami cuma melepak di Lobi Hotel. Melepak sampai pagi....Lepas ni xtau la nk buat ape pulak
hmmm~ nk tulis ape lagi ehh....kekeringan da ni. Ohhh ya...pada ENCHEK DEAN, terima kasih coz ko selalu luangkn masa temankn aku...SARANG HAE....

1 comment:

syira said...

senang je nk main pasir kt bangi, ko g je kt memana tpk projek, sure de pasir.
Boring2 kt umah sorg2 ko tdo je, xyah berembun sgt, xelok.. uhukkk bg nasihat lak!!